paul Skrevet June 18 Rapporter Share Skrevet June 18 jeg har en visual 1 controller , hvor jeg gerne vil bruge service programmet, for at fejlfinde på installationen, men det kan ikke virke med windows 10. Er der nogen som har en ide til hvordan man kan få det til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret June 19 Rapporter Share Besvaret June 19 11 timer siden, paul skrev: jeg har en visual 1 controller , hvor jeg gerne vil bruge service programmet, for at fejlfinde på installationen, men det kan ikke virke med windows 10. Er der nogen som har en ide til hvordan man kan få det til at virke. Kan man ikke køre det i kompatibilitets tilstand kompatibilitetstilstand windows 10 - Google-søgning Hvor bor du? Jeg har en gammel bærbar sat op til det du kan låne hvis du bor i nærheden af Sorø. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret June 19 Rapporter Share Besvaret June 19 På 18.6.2024 at 19:40 , paul skrev: jeg har en visual 1 controller , hvor jeg gerne vil bruge service programmet, for at fejlfinde på installationen, men det kan ikke virke med windows 10. Er der nogen som har en ide til hvordan man kan få det til at virke. Hvad er det for et serviceprogram?? Du skal bare bruge IHC Visual v1 programmet. Det kan fint køre på en win11.. Det der er det svære er at finde det rigtige kabel og sikre dig at din serielport kører på port1-4. Herefter fungerer det fint.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bbi Besvaret August 10 Rapporter Share Besvaret August 10 Det er ved hjælp af et program fra Github lykkedes mig at installere og køre IHC Service programmet på en windows 10 computer. Porgrammet findes her: https://github.com/otya128/winevdm/releases God fornøjelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
paul
jeg har en visual 1 controller , hvor jeg gerne vil bruge service programmet, for at fejlfinde på installationen, men det kan ikke virke med windows 10.
Er der nogen som har en ide til hvordan man kan få det til at virke.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts