PeterAarhus Skrevet June 9 Rapporter Share Skrevet June 9 Hej, jeg har lige udskiftet en vers2 til en ver 3 controler på mit anlæg. alt gik fint, lige bortset fra at jeg ikke kan få gang i mit wireless, selv om jeg placerer produkterne tæt på senderen, skal den aktiveres eller?? vh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 9 Rapporter Share Besvaret June 9 Alt Wireless skal linkes igen fra Visual. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PeterAarhus Besvaret June 11 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 11 Hej Henning. Tak, har nu fået fjernbetjeningen til at virke, men har 2 stikkontakter der driller. har forsøgt at nulstille dem efter manualen n, men kan ikke få dem aktiveret, selvom jeg gør som manualen. Har du nogen gode ideer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret June 11 Rapporter Share Besvaret June 11 Jeg kan ikke huske om stikkontakterne også kræver 20W belastning for at kunne linkes, men du kan prøve om det ikke løser problemet. Stikkontakten behøver ikke være tændt under linkning. Belastningen skal bare være tilsluttet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 PeterAarhus Besvaret June 22 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 22 Hej fik løste problemet... takker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PeterAarhus
Hej, jeg har lige udskiftet en vers2 til en ver 3 controler på mit anlæg. alt gik fint, lige bortset fra at jeg ikke kan få gang i mit wireless, selv om jeg placerer produkterne tæt på senderen, skal den aktiveres eller??
vh
Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts