Rasmus Bording Skrevet April 9 Rapporter Share Skrevet April 9 Hej Jeg har haft IHC Captain i flere år og det er kørt super, men forleden dag kunne jeg ikke forbinde til Captain/Rasperry, jeg prøvede alt muligt og endte med at lave et nyt micro sd og fik det op at køre, men nu stopper det med at virke i løbet at en til to timer, sådan jeg genstarte Captain og så virker det igen, osv. Hvad kan der være galt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rise Olsen Besvaret September 26 Rapporter Share Besvaret September 26 Hoppede langt om længe fra 1.54 til 1.61 og det er super ustabilt. Som Rasmus skriver, hjælper en genstart ad RPI oftere end kun af IHC-Captain.. Jeg har brugt noget tid på fejlsøgning uden det store held. Lader det køre til weekenden og ser så, om jeg skal tilbage til 1.54 som var rimelig stabil. men manger den længe savnede API funktion, så jeg kan integrere IHC og Homey Pro. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 29 Rapporter Share Besvaret September 29 Jeg har haft mange der har haft problemer med det i forbindelse med Hue. Jeg har endnu ikke kunne gennemskue hvad der sker. Hvis en af jer har mulighed for at kontakte mig og lade mig se hvad der foregår vil jeg meget gerne hjælpe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Bording Besvaret September 29 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29 Hej igen Jeg havde en ny controller V3 til at ligge som jeg besluttede mig for at skifte da jeg lige pludselig heller ikke kunne logge ind i ihc via ip, den ville ikke genkende min bruger og adgangskode. Det løste mit problem med RPI og IHC Captain. Nu har det kørt stabilt i 14 dage, men desværre har min nye V3 controller også slette bruger indstillinger så jeg igen ikke kan logge ind via ip og IHC Captain virker heller ikke da bruger ikke kan genkendes i IHC controller.. Jeg har i anden tråd herinde efterlyst den firmware fra LK der kan resette bruger i V3, et ikke ukendt problem, men tager fat i LK i morgen og håber at få det løst. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret October 2 Rapporter Share Besvaret October 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 2 Rapporter Share Besvaret October 2 2 timer siden, Martin Abildgaard skrev: Reset user til en Visual 2 controller kan ikke uploades i en Visual 3 controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Bording Besvaret October 2 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 2 Jeg har modtaget firmwaren fra LK, men den resetter desværre ikke bruger i min V3 og jeg kan derfor stadig ikke tilgå den via ip, LK ombytter min controller for at teste på den “gamle”. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rise Olsen Besvaret October 2 Rapporter Share Besvaret October 2 På 29.9.2024 at 06:59 , Mikkel Skovgaard skrev: Jeg har haft mange der har haft problemer med det i forbindelse med Hue. Jeg har endnu ikke kunne gennemskue hvad der sker. Hvis en af jer har mulighed for at kontakte mig og lade mig se hvad der foregår vil jeg meget gerne hjælpe Har nu kørt nogle dage, hvor jeg ikke har måttet genstarte IHC Captain og jeg tror problemet måske ikke ligger i selve IHC Captain, men i IHC controlleren. Jeg fjerne 3 Hue "tryk" og det gav samme problem, med at IHC Captain skulle genstartes. Derefter startede jeg LK IHC Visual for at lave en længe ventende ændring i IHC programmet, men i det sekund jeg connectede genstartede controlleren. Men siden har jeg ikke haft noget problem med IHC Captain, så måske havde controlleren bare brug for en genstart. Nu lader jeg, det køre nogle uger, før end jeg tilføjer de 3 fjerne Hue tryk igen, for lige at se stabiliteten. Jeg har en v2 IHC controller. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts