Mikkel Skovgaard Skrevet March 16 Rapporter Share Skrevet March 16 Jeg har en beta klar hvis der er nogle modige derude: https://jemi.dk/ihc/files/captain-beta.zip?new=16-03-2024 Det er et helt RPI image. Der er mange ændringer - jeg har ikke samlet en changelog endnu. Men stort set alt ang. overvågning af IHC controller er omskrevet, opstartstiden er 3-4 gange hurtigere efter indlæsning. Håndtering af store IHC projekter er stærkt forbedret - så jer med 10+ MB vis filer vil nu opleve at det flyver afsted (teknisk set opdeler IHC Captain nu projektet i mindre bidder ved indlæsning fra controlleren) Håber så mange af jer som muligt vil teste det - det har været en kæmpe opgave at omskrive så meget så jeg håber det kan mærkes - der er stadig lidt sløvhed med at hente realtime værdierne i brugerfladen men det har jeg en løsning på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts