Benjamin Vogelius Skrevet August 31, 2009 Rapporter Share Skrevet August 31, 2009 Nu har jeg prøvet alt, tror jeg Men uanset hvad jeg gør, kan jeg ikke få min controller til at kippe udgangene mere end en af gangen. Hvis jeg tilføjer flere, enten på samme kabel eller et andet, slukker det næste tryk den forrige handling og først derefter kan endnu et tryk tænde næste kip. Jeg kan sagtens kippe en enkelt udgang eller flere for den sags skyld på samme tryk, det er kun når der kommer et andet tryk ind over. Er der nogle derude der har oplevet det samme?Håber virkelig der kommer et " Nå ja, men det er da nemt nok. Du skal bare lige...." og så en løsning?Glæder mig til at høre svar fra jerMvhBenjamin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ABO Besvaret August 31, 2009 Rapporter Share Besvaret August 31, 2009 Hej BevogHvilken firmware benytter du?ABO Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Benjamin Vogelius Besvaret September 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2009 Et lidt "dumt" svar, men jeg beuger den der fulgte med controlleren.. Den har spurgt efter en opdatering, men der sker ikke noget når jeg trykker på "opdater". Kan man downloade sidste nye måske og gemme på computeren? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret September 4, 2009 Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 alt software og firmware kan du finde lige herhvis linket virkerhttp://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Benjamin Vogelius Besvaret September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2009 Men så skal jeg nok lige være sikker på at jeg kører med visual 2 eller hvordan? Det er den "nye" controller med usb B indgang, men ved nu ikke lige om den kører 1 eller 2..Men ellers lækkert hvis jeg bare kan hente derfra og fører over. Hvis det virker altså.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 5, 2009 Rapporter Share Besvaret September 5, 2009 Hvis det er den nye model med USB indgang - er det visual 2 du kører med. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts