allan haahr thomsen Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 hejer der en der kan fortælle mig hvordan SceneDesign virker , når jeg prøver og starte det op siger den adgang nægtet,hvordan får jeg tegnet mit hus osv. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TheDexterTeam Besvaret September 28, 2009 Rapporter Share Besvaret September 28, 2009 Hej igen,Nu er der ikke lige nogen, der har svaret på indlægget her - jeg vil dog også spørge til, hvad I bruger af software for at tegne grundplan af Jeres hus?Hilsen Torben Brøndum Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret September 28, 2009 Rapporter Share Besvaret September 28, 2009 Jeg er godt nok træt af det her l.... forum software. Havde igen lige skrevet en lang forklaring,trykket på tilføj, og fik beskeden "Koden er forkert". Alt hvad jeg har skrevet er nu væk:-(Jeg prøver igen:At du får adgang nægtet er fordi dit brugernavn/password er forkert. Prøv at checkke det ved at logge ind med USBkabelNår du skal bruge SceneDesign så skal du hente en tegning af dit hjem ved at starte SceneDesign, højreklikke på SceneView, Tilføj Ny Scene, Give de nødvendige oplysninger og derefter klik på Vælge billede. Jeg selv bruger Visio og gemmer som BMP eller JPG Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts