Hop til indhold
  • 0

controler ser ikk udgangsmodul

allan haahr thomsen
 Share

Spørgsmål

hej jeg er ganske ny i IHC systemet. og er løbet ind i lidt problemer.jeg har i min tavle et powermodul og IHC CONTROLLER VISUAL WIRELESS, 820B1202 & IHC OUTPUT MODUL 8 UDGANGE 230V samt en masse wireless stikk . mit problem her er at når jeg er inde og programmere så kan jeg ikke se mit udgangsmodul. er der noget måde jeg skal gøre det på så min wireless controler kan se udgangsmodulet.:angry: der er gået rigtig fint og programere de trådløst stikk og afb.:cheer:

Link til kommentar
Del på andre sites

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Her har jeg valgt "Produkter - Datalinie Produkter - Output - Lampeudtag".Egenskabs vinduet kommer selv op og så trykker du på konfigurer udgang. I det nye, mindre vindue, vælger du output modul og udgang. [file name=Datalinie_egenskaber.doc size=51200]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Datalinie_egenskaber.doc[/file]

Datalinie_egenskaber.doc

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

jeps det vil jeg gøre, jeg er helt ny i IHC . og lige nu sidder jeg på en olieplatform i norge så når jeg komemr hjem vil jeg prøve og ligge mit projekt ud, og skrive lidt mere om hva det er jeg vil ha det til.men jeg forsøgte men wireless afb, og få den til og trække udg. 8, som der sidder en kaffe maskine på, den skal så starte og være tændt i x antal min .(30 ca) og derefter selv slukke igen. men udgen trak ikke da jeg trykkede . og så har jeg 5 udg til lampesteder, men de 3 bliver der sat dimmer på, så de bliver pillet af udgangsrelæget

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Her har jeg en stikkontakt, konfigureret den til udgang 1.08, forbuundet den til en kip med timer funktion som bliver styret af et wireless tryk.Virkede det i simulering da du prøvede? [file name=Kaffemaskine.vis size=35060]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Kaffemaskine.vis[/file]

Kaffemaskine.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

allannissen skrev:

Her har jeg en stikkontakt, konfigureret den til udgang 1.08, forbuundet den til en kip med timer funktion som bliver styret af et wireless tryk.Virkede det i simulering da du prøvede? [file name=Kaffemaskine.vis size=35060]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Kaffemaskine.vis[/file]
hej har du fået vedhæftet denne fil rigtigt ?
Link til kommentar
Del på andre sites