Bjarne Lyngsø Skrevet December 16, 2007 Rapporter Share Skrevet December 16, 2007 Hej alle,Jeg har lige fået installeret IHC i mit hus og skal nu til at lege med strømen. Jeg vil gerne have sat Scenedesign op med plantegning over huset, hvordan gør jeg det?HilsenBFL Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 16, 2007 Rapporter Share Besvaret December 16, 2007 med et billede af din plantegning, det indsættes i scenedesign og komponeter smides på.en god ide er at starte med at lave en du kan afprøve med, learing by doing metoden. det er ikke så svært, når man først har prøvet at rode med det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 16, 2007 Rapporter Share Besvaret December 16, 2007 Ja, prøv dig frem..Sæt komponenter ind, hiv udgangene fra \"installation\" over på komponenterne, så kan de vise hvad der er tændt og slukket...Hvis du hiver fra \"funktioner\" over på dine komponenter, så kan du få dem til at reagere ved at trykke på f.eks lamperne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjarne Lyngsø
Hej alle,Jeg har lige fået installeret IHC i mit hus og skal nu til at lege med strømen. Jeg vil gerne have sat Scenedesign op med plantegning over huset, hvordan gør jeg det?HilsenBFL
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts