René Balle Skrevet January 5 Rapporter Share Skrevet January 5 Kære Alle Er der nogen der kan anbefale en dygtig elektrikker eller anden ekspert i silkeborg området, der kan hjælpe mig med min IHC installation eks. udskiftning af et par komponenter, ændring af noget automatik for udelys etc. På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 5 Rapporter Share Besvaret January 5 Hej René Velkommen til IHC user. Hvis du ikke finder nogle i lokalområdet, så skal jeg til Silkeborg den 23. januar. Det er dog en total opgradering af en ældre installation uden dokumentation, så jeg når ikke mere den dag. Men jeg kunne muligvis sove hos nogle venner i Århus, og lave dit onsdag den 24. januar. Venligst Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 17 Rapporter Share Besvaret January 17 Hej René Håber du har fået løst dine udfordringer. Venligst Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
René Balle
Kære Alle
Er der nogen der kan anbefale en dygtig elektrikker eller anden ekspert i silkeborg området, der kan hjælpe mig med min IHC installation eks. udskiftning af et par komponenter, ændring af noget automatik for udelys etc.
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts