Frederik Larsen Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 Hej,Jeg har behov for at en speciel udgang ikke tænder igen efter en strømafbrydelse.Hvordan laver man nemmest det?Jeg har ikke et backup modul.MvhFrederik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret August 17, 2009 Rapporter Share Besvaret August 17, 2009 Et output400 Bistabilt relæmodul kan måske løse dit problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene S. Olsen Besvaret August 18, 2009 Rapporter Share Besvaret August 18, 2009 Hmm, du kunne måske få "one shot'en" fra FB 4.13.a til at påvirke en sluk-indgang på den FB der styrer din stikk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Frederik Larsen
Hej,Jeg har behov for at en speciel udgang ikke tænder igen efter en strømafbrydelse.Hvordan laver man nemmest det?Jeg har ikke et backup modul.MvhFrederik
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts