Christian Bentzen Skrevet December 15, 2023 Rapporter Share Skrevet December 15, 2023 GSM-LED'en og SIM-kort LED'en bliver ved med at blinke (0,5 Hz), selvom det samme SIM-kort virker fint i min telefon - samme sted som antennen er placeret. Status LED lyser konstant. Jeg har prøvet at resette SMS modemmet, men det hjalp heller ikke. Nogen gode ideer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret December 15, 2023 Rapporter Share Besvaret December 15, 2023 Har dette SMS modem virket tidligere? Er pin kode check deaktiveret på sim kortet via din tlf.? Understøtter kortet og udbyderen 2G netværk? Hvis SMS modemet har siddet nogen tid i en tavle med strøm på, men uden sim kort, så kan det fejle. Det skyldes vistnok, at en intern log eller lignende bliver fyldt op, og jeg kender ikke til metoder, som kan redde det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bentzen Besvaret December 17, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2023 SMS modemmet har siddet i anlægget et stykke tid - men med SIM-kort isat og strøm på, men aldrig virket. Jeg har prøvet SIM kortet i min alm. telefon, hvor det virker. Det er uden PIN-kode, men om udbyderen understøtter 2G ved jeg faktisk ikke. Det er fra Greentel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret December 17, 2023 Rapporter Share Besvaret December 17, 2023 Hvis det aldrig har virket med isat sim kort, er der risiko for, at sms modemet har fyldt loggen op. Schneider support kan formentlig svare på, om dine symptomer matcher dette fejlscenarie eller ej. Tænker det er bedst at spørge tele udbyderen, om de supporter 2G. SMS modemet er 2G, mens din telefon kan fx være 4G. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bentzen Besvaret December 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2023 SIM kortet understøtter 2G iflg. udbyderen, så det burde ikke være det. Jeg forsøger at checke med Schneider vedr. loggen. Foreløbigt tak for dine svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bentzen
GSM-LED'en og SIM-kort LED'en bliver ved med at blinke (0,5 Hz), selvom det samme SIM-kort virker fint i min telefon - samme sted som antennen er placeret. Status LED lyser konstant. Jeg har prøvet at resette SMS modemmet, men det hjalp heller ikke.
Nogen gode ideer ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts