Kolsbjerg Skrevet November 28, 2023 Rapporter Share Skrevet November 28, 2023 Hej Jeg har undret mig over, at jeg ikke kan dæmpe belysningen, før jeg lige har trykket skrue-op, herefter kan jeg sagtens skrue-ned /dæmpe Hvis jeg holder nede på "dæmp" sker der bare ingen ting. Billede viser lige eksempel på "Værelse 3" Gør jeg noget forkert? Med venlig hilsen Andy Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 28, 2023 Rapporter Share Besvaret November 28, 2023 Du mangler at føre en forbindelse fra dæmperen til lysniveau på funktionsblokken. Løser det dit problem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kolsbjerg
Hej
Jeg har undret mig over, at jeg ikke kan dæmpe belysningen, før jeg lige har trykket skrue-op, herefter kan jeg sagtens skrue-ned /dæmpe
Hvis jeg holder nede på "dæmp" sker der bare ingen ting. Billede viser lige eksempel på "Værelse 3"
Gør jeg noget forkert?
Med venlig hilsen
Andy
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts