handymedarbejder Skrevet November 25, 2023 Rapporter Share Skrevet November 25, 2023 hej. Har lige fået et solselleanlæg med batteri, men den tapper ikke fra batteri, det bliver ved med at være fuld, burde tappe om natten da jeg har varmepumpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 27, 2023 Rapporter Share Besvaret November 27, 2023 På 25.11.2023 at 19:56 , handymedarbejder skrev: hej. Har lige fået et solselleanlæg med batteri, men den tapper ikke fra batteri, det bliver ved med at være fuld, burde tappe om natten da jeg har varmepumpe. Selvom der er mange kloge personer i dette forum, og sikkert også nogen som ved noget om solcelle anlæg, så er emnet i her LK IHC anlæg. Disse har ikke meget med solcelle anlæg at gøre. Jeg tror du skal tage fat i dem som har installeret dit solcelle anlæg. Hvis det er helt nyt er der fortsat garanti på installationen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts