jesperdyhr Skrevet November 21, 2023 Rapporter Share Skrevet November 21, 2023 Hej IHC eksperter jeg har netop tilføjet en ekstra lampeudtag dimmer til min installation, og den fungerer som den skal. Men når den er aktiv, så tændes et eksisterende lampeudtag samtidig. det slukker og tænder sammen med den nye dimmer. Men der er ikke denne falske krydsfuntion den anden vej. Programmeringen ser ud til at være OK, og simuleringen virker også som den skal. Men i Sceneview ser jeg den "falske tænding". Hvordan fejlfinder jeg på det - eller helt kontant: hvordan løser jeg problemet ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret November 22, 2023 Rapporter Share Besvaret November 22, 2023 På 21.11.2023 at 12:20 , jesperdyhr skrev: Hej IHC eksperter jeg har netop tilføjet en ekstra lampeudtag dimmer til min installation, og den fungerer som den skal. Men når den er aktiv, så tændes et eksisterende lampeudtag samtidig. det slukker og tænder sammen med den nye dimmer. Men der er ikke denne falske krydsfuntion den anden vej. Programmeringen ser ud til at være OK, og simuleringen virker også som den skal. Men i Sceneview ser jeg den "falske tænding". Hvordan fejlfinder jeg på det - eller helt kontant: hvordan løser jeg problemet ? Du kan gemme din projektfil på pc, lægge et tomt projekt i, og lægge projektet tilbage igen. OBS. Alle tællere (el-målere) blivver nulstillet. Du kan også åbne din projektfil med IHC Captains tool til dokumentation og se om noget er konfigureret dobbelt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 27, 2023 Rapporter Share Besvaret November 27, 2023 Hvis det er wireless dimmer, og det tomme program ikke løser problemet, så prøv at unlinke og genlinke de 2 enheder som giver problemer. Husk at uploade programmet til controlleren efter unlink og igen efter genlink. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
jesperdyhr Besvaret December 16, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2023 Hej experter jeg har løst problemet ved at unlinke og linke den sidste dimmer, hvor problemet startede. Dén må have fået en adresse, der lignede den anden for meget, så de næsten arbejdede sammen. Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts