Hop til indhold
  • 0

Avanceret Programmering

Henrik Dolmer
 Share

Spørgsmål

Jeg er en privat ihc nørd. Jeg har været beta tester for LK i forbindelse med ver 2. Jeg har hjulpet til med intergration med Windows Media Center.Min installation indeholder, Control, Wireless, Viewer, Varmestyrring, Vinduesstyrring, Gardinstyrring og ikke mindst, er mit ihc intergreret i mit Media Center.LK har droppet at udvikle videre på intergrationen af IHC i Windows Media Center (Jeg er ihvert fald blevet \"fyret\")Jeg har længe selv ville intergrere IHC i mit Media Center på en anden måde end den som LK har lavet. Jeg har i den gruppe, som jeg var en del af hos LK forsøgt at få oplyst hvordan man kan bruge de dll'er som kommer med IHC installationen. Men ingen hjælp fra LK.Man skulle jo tro at LK kunne gennemskue at det ville være en fordel for dem selv, at have open source, så folk som mig selv kan lave smarte 3. part programmer for dem.Jeg har selv forsøgt at snage lidt i deres dll'er og har da også lidt held med dette, men det er et stor arbejde. Derfor skriver jeg dette indlæg for at høre om der er andre der har samme interesse og vil være med til at lave en lille programmeringsguide til .net programmering op imod IHC controlleren????Skriv endelig!!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Jeg ville gerne, hvis jeg ellers kunne finde ud af det..Men det er da rart at høre at LK virkelig har arbejdet lidt med noget nyt, bare MEGET ærgerligt hvis de har droppet at integrere det i Media Center, det ved jeg nemlig at SmartHouse er i fuld gang med, og hvis LK dropper det helt, så tror jeg desværre at SmartHouse kommer til at overtage en stor del af markedet.SmartHouse har vist alt hvad vi efterlyser hos LK IHC.Bla. også en fungerende varmestyring ;)Hvis du har din varmestyring via IHC, vil vi da gerne høre hvordan det fungerer? - Altså, hvordan den styrer varmen...

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hej,Hvis LK har droppet det er det jo nok fordi de ikke har kunnet få det til at virke ??Jeg ved at IBIsystem's IP box bliver med et åbent interface så den kan helt sikkert bruges.http://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&id=492&catid=7Personligt bruger jeg MediaPortal som mediecenter og dertil vil jeg da se om jeg kan få tid til at lave et plugin.//akj

Link til kommentar
Del på andre sites