Joakims Skrevet October 16, 2023 Rapporter Share Skrevet October 16, 2023 Hvordan indsætter jeg en downloadet funktionsblok i en ældre installation med LK IHC Visual 1 (1.32)? På forhånd tak for hjælpen! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 17, 2023 Rapporter Share Besvaret October 17, 2023 Jeg har ikke haft fat i Visual 1 i mere end 10 år, så jeg er ikke 10% sikker, men har du prøvet at gøre det på samme måde som i Visual 2? Her kopier du den downloadede FB ind i en folder hvor de andre FB'er ligger. Opret evt en ny folder så de downloaded FB'er ikke bliver blandet sammen med de originale. Når du starter Visual næste gang kan FB'en vælges som alle andre FB'er. Prøv iøvrigt at læse hjælpe teksten til Visual. Jeg er ret sikker på at det er beskrevet der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Joakims Besvaret October 17, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 17, 2023 I min Visual 1 installation kan jeg ikke finde nogen mappe, hvor funktionsblokkene er gemt. Der er en mappe kaldet "userLibs", og under den er kun disse filer: Alarm.ifb FB udgang til FB indgang.ilf FB udgang til udgang.ilf Indgang til FB indgang.ilf Indgang til udgang.ilf. Lysstyring.ifb Persiennestyring.ifb Specielle funktioner.ifb Standard.ifb Tidsstyring.ifb Varmestyring.ifb Jeg kan desværre heller ikke finde information om dette i manualen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 17, 2023 Rapporter Share Besvaret October 17, 2023 Prøv at kigge efter IHC folderen under program files. I visual 2 er det her FB'erne ligger i en folder 3-4 niveaur nede. Værd iøvrigt opmærksom på at FB'er lavet til Visual 2 og 3 ikke kan bruges sammen med Visual 1. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret October 23, 2023 Rapporter Share Besvaret October 23, 2023 På 16.10.2023 at 14:13 , Joakims skrev: Hvordan indsætter jeg en downloadet funktionsblok i en ældre installation med LK IHC Visual 1 (1.32)? På forhånd tak for hjælpen! Side 99 i manualen. ihc_manual_2011.pdf (lk.dk) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Joakims
Hvordan indsætter jeg en downloadet funktionsblok i en ældre installation med LK IHC Visual 1 (1.32)?
På forhånd tak for hjælpen!
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts