MHaahr Skrevet September 14, 2023 Rapporter Share Skrevet September 14, 2023 Med baggrund i den seneste Schneider-genistreg overvejer jeg at udfase min IHC installation. Min installation består pt. af: 1 stk. Controller HW 6.2 1 stk. 72W IHC PSU 19 stk. Wireless Tryk, 2 knap 7 stk. Wireless Tryk, 4 knap 2 stk. Wireless Relæ Kombi 2 stk. Wireless Relæ Universal 2 stk. Wireless Stikkontakt Jeg kan ikke helt beslutte mig for hvad der skal ske med stumperne. Jeg har IHC-installationer kørende andre steder, så jeg overvejer at beholde controlleren som "backup til backup'en", men det afhænger selvfølgelig af hvad den er værd. Tilsvarende aner jeg ikke hvad Wireless-stumperne er værd i brugtsalg. Fælles for det hele er at det er købt fra 2016 frem til 2019, med undtagelse af stikkontakterne der er kommet til i 2023. Er der måske en venlig sjæl der kan være behjælpelig med en vurdering af ovenstående? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
chride Besvaret September 21, 2023 Rapporter Share Besvaret September 21, 2023 Hvad skal du have for din Controller HW 6.2 hvis du vil sælge den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Palleholgerjensen Besvaret September 22, 2023 Rapporter Share Besvaret September 22, 2023 Du kan se på dba hvad priserne er sat til nu. Controlleren er sat til en pris på 4000kr Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts