Anders Pedersen1354922255 Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Jeg er ny ejer af IHC og er nået til at std. Fb. ikke rækker.Hvordan finder man viden til at programer tom fb ?f.eks. IHC for dummies Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Det findes vist ikke.Har du prøvet at åbne en eksisterende fb og kigge på programmet?Ellers så spørg her hvis der er en speciel funktion du gerne vil have hjælp til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Anders Pedersen1354922255 Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Jeg søger ikke svar på et enkelt konkret spørgsmål men mere en dybdegående lærebog eller en undervisning på stedet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Hej MacDu kan starte med at kigge manualen/hjælpefilen igennem:http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page?ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Undervisning og generelt bare prøve sig frem og se hvad der sker, er nok det man lærer mest af.Der står lidt i IHC manualen, men efter min mening er det ikke rigtig noget værd. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Anders Pedersen1354922255
Jeg er ny ejer af IHC og er nået til at std. Fb. ikke rækker.Hvordan finder man viden til at programer tom fb ?f.eks. IHC for dummies
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts