MadsBrodersen Skrevet September 6, 2023 Rapporter Share Skrevet September 6, 2023 Hej forum Jeg er helt ny i IHC, vi har købt et hus fra 2000 med IHC men det ser for mig ud som om der ikke er en controller. Er der noget jeg overser eller er det muligt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret September 6, 2023 Rapporter Share Besvaret September 6, 2023 Hej Mads Velkommen til IHC user. I princippet er det muligt, idet output signalet fra et inputmodul kan føres direkte til et outputmodul, men det bliver ren slavefunktion hvor udgangen følger indgangen. Tænker du skal på skattejagt, sandsynligvis på loftet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MadsBrodersen Besvaret September 7, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2023 Det var lige det svar jeg frygtede. Jeg tænker, jeg ringer til en elektrikker og hører nærmere mht. løsninger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts