Palle Nygaard Jensen1354922232 Skrevet July 31, 2009 Rapporter Share Skrevet July 31, 2009 HejHjælp søges til at få SLUK ALT til at virke på blok 4.16.b. Jeg får godt nok pulsen fra Dimmer/ON/OFF til at slukke tændte lamper med dimmer, men samtidig tændes slukkede lamper med dimmer?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret July 31, 2009 Rapporter Share Besvaret July 31, 2009 Hej LergårdHvilken dimmer anvender du?ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Palle Nygaard Jensen1354922232 Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Hej ABOJeg anvender dimmer touch med enknaps betjening, som jeg vil slukke med en ligeledes en-knap SLUK ALT funktion Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Hej igenHvilken dimmer anvender du??Har den en defineret sluk klemme eller ej (eksempelvis 350CR eller 400 UNI)? Eller er det en Wireless dimmer?ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Palle Nygaard Jensen1354922232 Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Hej ABOhardware er det en 350 LR Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Hej igen Hvis du giver en "ukritisk" puls til denne dimmer er det klart at lyset blot vil ændre tilstand. Hvis du istedet anvender 1.2.02.a og denne er rigtig opsat vil du ikke komme ud i problemer. fb'en holder styr på status og vil kun slukke på sluk ingangen når lyset er tændt. Du skal dog være opmærksom på at status i program og i dimmer skal være ens under overførelse af projekt - dvs. lyset skal være slukket.Alternativt kan man styre faseforsyningen til dimmerne (100% sikker løsning) - men det kræver dog at dimmerne er fortrådet til dette. ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 ABO skrev: Alternativt kan man styre faseforsyningen til dimmerne (100% sikker løsning) - men det kræver dog at dimmerne er fortrådet til dette. ABODet er da en genial måde at løse det på! Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det:huh: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Palle Nygaard Jensen1354922232 Besvaret August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Hej det er godt nok lidt nørdet, og få det til at fungere kan jeg ikke! jeg har vedhæftet en skærmkopi af hvad jeg har tænkt at anvende, måske kan det hjælpe med at finde den fejl jeg gør? [file name=Dok2.pdf size=90486]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Dok2.pdf[/file]Dok2.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Palle Nygaard Jensen1354922232
HejHjælp søges til at få SLUK ALT til at virke på blok 4.16.b. Jeg får godt nok pulsen fra Dimmer/ON/OFF til at slukke tændte lamper med dimmer, men samtidig tændes slukkede lamper med dimmer??
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts