Kristoffer1354922255 Skrevet July 30, 2009 Rapporter Share Skrevet July 30, 2009 Hej...Jeg forsøger at finde en blok der kan dæmpe et wireless lampeudtag med 1 tast.Jeg har læst nogle af de andre tråde, men kan ikke finde de funktionsblokke til download hos lk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 Hej Krishttp://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page?fb'en til din dimmer hedder 1.2.03.d - super god blok :-))ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Jensen1354922227 Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 jeg har også problemer med det aktuelle sprøgsmål har prøvet den omtalte fb men kan ikke få det til at virke. har du en ide om hvad jeg gør galt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 Hej beggeMarker fb'ens overskrift og tryk F1. Der er altid en hjælpefil tilknyttet blokke der er lavet af Lauritz Knudsen.ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Roar Borgen Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 Du må bruke WL Dimmer 1-knapp som produkt for å få det til å virke.Jeg gjorde ihvertfall det feil hjemme, la inn alle WL dimmere som 2-knapp og fikk ikke 1-tast dimming til å fungere. trodde at siden dimmeren hadde 2 knapper så var 2-knapp dimmer det riktige valget.Dumt det ikke går å kombinere 1 tasts betjening og 2 tasts betjening av den samme dimmeren, jeg har ihvertfall ikke funnet noen løsning for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 Hej igenValget ligger idag i fb'en og ikke i produktet !!! Nu kan man i princippet både have 1-tast og 2-tast på samme dimmer.Hvad brokker man sig over?:dry: ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Roar Borgen Besvaret July 30, 2009 Rapporter Share Besvaret July 30, 2009 jeg mente at en måtte velge 1-knapps dimmer i visual og ikke at en måtte bytte dimme fysisk hvis det var det du tenkte på.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret July 31, 2009 Rapporter Share Besvaret July 31, 2009 Hvis du bruger den nyeste version af Visuel (v2.60) og de opdaterede funktionsblokke, FB 1.2.03.c, kan du både have 1 og 2 tast betjening på samme dimmer, se nedenstående eksempel:[img size=800]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/ihc_eksempel.jpg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret July 31, 2009 Rapporter Share Besvaret July 31, 2009 Hej med jerAnvend 1.2.03.d istedet. Den er nemmere at opsætte og virker desuden bedre end c'eren og kan desuden mere.Husk nu at anvende lysindikerings indgangen da fb'en kun registrerer tænd/sluk bagom reguleringsblokken hvis denne er anvendt (der skal ikke trykkes 2 gange før dimmeren regulerer korrekt igen)ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristoffer1354922255 Besvaret August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 1, 2009 Har brugt funktionsblokken 1.2.03.d og dset virker bare. det var næsten så simpelt at jeg var lige ved at gøre det svært for mig selv. 1000 tak for hjælpen!!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kristoffer1354922255
Hej...Jeg forsøger at finde en blok der kan dæmpe et wireless lampeudtag med 1 tast.Jeg har læst nogle af de andre tråde, men kan ikke finde de funktionsblokke til download hos lk
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts