waldi Skrevet July 1, 2023 Rapporter Share Skrevet July 1, 2023 (rettet) Jeg sælger over 400 nye uindpakkede produkter. Prisen er halvdelen af https://www.el-grossisten.dk/lauritz-knudsen/lk-ihc.html Eksempel: 120B1260, IHC Control® IP55 tastaturkodealarm Elektronik engros: 1.842 DKk 900 DKK fra mig Garanteret at prøve. Porto 100 DKK Skriv en privat besked, jeg har flere stykker af hver enhed. Redigeret July 1, 2023 af waldi Foto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sbv1307 Besvaret July 26, 2023 Rapporter Share Besvaret July 26, 2023 On 7/1/2023 at 6:55 PM, waldi said: Hej Waldi Har du en IIHC Controller visual version 3 (1088100031) til slag? mvh Steen Jeg sælger over 400 nye uindpakkede produkter. Prisen er halvdelen af https://www.el-grossisten.dk/lauritz-knudsen/lk-ihc.html Eksempel: 120B1260, IHC Control® IP55 tastaturkodealarm Elektronik engros: 1.842 DKk 900 DKK fra mig Garanteret at prøve. Porto 100 DKK Skriv en privat besked, jeg har flere stykker af hver enhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
007 Besvaret September 1, 2023 Rapporter Share Besvaret September 1, 2023 Hej, jeg har sendt dig en privat besked Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 2, 2023 Rapporter Share Besvaret September 2, 2023 Jeg har været i dialog med ham om køb af en controller, men jeg er sprunget fra. Udover at det gik MEGET langtid mellem at han svare, var der var flere røde flag i dialogen. Jeg kan ikke bevise noget, men jeg mistænker at der enten er tale om varme produkter eller at du ikke høre mere når først pengene er overført. Så pas på. Specielt nu hvor salget af IHC er stoppet officielt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
007 Besvaret September 4, 2023 Rapporter Share Besvaret September 4, 2023 På 2.9.2023 at 14:06 , Lars1 skrev: Jeg har været i dialog med ham om køb af en controller, men jeg er sprunget fra. Udover at det gik MEGET langtid mellem at han svare, var der var flere røde flag i dialogen. Jeg kan ikke bevise noget, men jeg mistænker at der enten er tale om varme produkter eller at du ikke høre mere når først pengene er overført. Så pas på. Specielt nu hvor salget af IHC er stoppet officielt. Tak for at du deler, @Lars1. (Så er det da lykkedes for nogen at komme i kontakt med ham ;-)) Thomasbl 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 4, 2023 Rapporter Share Besvaret September 4, 2023 På 2.9.2023 at 14:06 , Lars1 skrev: Jeg har været i dialog med ham om køb af en controller, men jeg er sprunget fra. Udover at det gik MEGET langtid mellem at han svare, var der var flere røde flag i dialogen. Jeg kan ikke bevise noget, men jeg mistænker at der enten er tale om varme produkter eller at du ikke høre mere når først pengene er overført. Så pas på. Specielt nu hvor salget af IHC er stoppet officielt. Tak for info. Ved du hvor han bor? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 4, 2023 Rapporter Share Besvaret September 4, 2023 1 time siden, Bjarne Sørensen skrev: Ved du hvor han bor? Jeg har ingen anelse. Jeg spurgte om jeg selv kunne afhente controlleren. Det blev afvist. Han vil kun sende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 5, 2023 Rapporter Share Besvaret September 5, 2023 På 4.9.2023 at 11:38 , Lars1 skrev: Jeg har ingen anelse. Jeg spurgte om jeg selv kunne afhente controlleren. Det blev afvist. Han vil kun sende. Ja okay. Af den grund er jeg så heller ikke interesseret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JohnDK Besvaret September 11, 2023 Rapporter Share Besvaret September 11, 2023 På 2.9.2023 at 14:06 , Lars1 skrev: Jeg har været i dialog med ham om køb af en controller, men jeg er sprunget fra. Udover at det gik MEGET langtid mellem at han svare, var der var flere røde flag i dialogen. Jeg kan ikke bevise noget, men jeg mistænker at der enten er tale om varme produkter eller at du ikke høre mere når først pengene er overført. Så pas på. Specielt nu hvor salget af IHC er stoppet officielt. Hej Lars Hvor kan man se at salget officielt er stoppet efor IHC udstyr ? Er der et link til et nyhedsbrev fra Schneider eller lignende ? Mvh John Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kim carlsen Besvaret September 11, 2023 Rapporter Share Besvaret September 11, 2023 LK har stoppet produktionen 31/8 IHC og Home Automation fra LK gør din bolig intelligent - Lauritz Knudsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kasper Jacobsen Besvaret September 17, 2023 Rapporter Share Besvaret September 17, 2023 Jeg har bestilt 1 stk. IHC nøglering ved ham, blev afsendt lige efter betaling og modtog et track-trace nummer så jeg kunne følge pakken. Produktet er modtaget og virker upåklageligt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret October 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 4, 2023 @Lars1 Jeg svarede høfligt, at selvom jeg skal en tur til Danmark, så har jeg ikke plads til at møde dig. Venligst ikke spred falske nyheder... tak. @Bjarne Sørensen hvis du ikke har tillid til posthuset og ønsker at afhente varerne personligt, er det muligt i Wien, men kun hvis det er en større mængde varer ... tak for din forståelse. Et par ord til at forklare... I 2019 købte jeg hele IHC installationen. Alle varer var nye. Jeg har installeret IHC i to huse, og det viser sig, at ikke alt fungerer som forventet. For eksempel var rækkevidden af de trådløse elementer ikke nok, og for at dække et stort hus var jeg nødt til at bestille en anden controller, og begge controllere fungerede i samarbejdstilstand. Dette viste sig til sidst at være uegnet, og derfor blev installationen ændret til Loxone. Siden da har jeg lagerført varen og sælger den nu. Jeg bor ikke langt fra Wien og tager sjældent til Danmark, så det er svært at arrangere en personlig levering... Flere produkter er allerede med succes afsendt til Danmark, se kommentar fra "Kasper Jacobsen". Jeg læser ikke nyhederne her dagligt, men kun lejlighedsvis, derfor er responsen langsommere. Jeg er ikke sælger, jeg er tekniker, og jeg har bare nogle ekstra ting, jeg gerne vil sælge. Jeg har mit job, og det er derfor, jeg ikke logger ind her dagligt. Desuden er dansk ikke mit hovedsprog, og oversættelser vil tage noget tid. Du skal ikke bekymre dig om, at du mister penge, og at jeg ikke sender dig varerne. Priserne er halvt lavere end normalt, fordi jeg vil af med det hele hurtigst muligt. Jeg yder 100% funktionsgaranti for produkterne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret October 5, 2023 Rapporter Share Besvaret October 5, 2023 På 4.10.2023 at 11:41 , waldi skrev: @Lars1 Jeg svarede høfligt, at selvom jeg skal en tur til Danmark, så har jeg ikke plads til at møde dig. Venligst ikke spred falske nyheder... tak. Jeg ønsker ikke at dette skal føre til en længere diskution, men som jeg skrev i mit indlæg, var der flere ting i dialogen som gør at jeg mistænker at der er tale om varme vare. Men eftersom jeg ikke offentliggør private samtaler, kan jeg ikke dele hvad det specifikt er som gør mig mistænksom. Bortset fra det er jeg selv ofte i Wien, så at du bor der er faktisk ikke noget problem i forhold til personlig afhentning. Men alt dette er lidt ligegyldigt da jeg som skrevet er i tvivl om hvorvidt der er tale om varme vare eller ej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret October 9, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 9, 2023 På 5.10.2023 at 14:52 , Lars1 skrev: Jeg ønsker ikke at dette skal føre til en længere diskution, men som jeg skrev i mit indlæg, var der flere ting i dialogen som gør at jeg mistænker at der er tale om varme vare. Men eftersom jeg ikke offentliggør private samtaler, kan jeg ikke dele hvad det specifikt er som gør mig mistænksom. Bortset fra det er jeg selv ofte i Wien, så at du bor der er faktisk ikke noget problem i forhold til personlig afhentning. Men alt dette er lidt ligegyldigt da jeg som skrevet er i tvivl om hvorvidt der er tale om varme vare eller ej. Det er ikke stjålne varer :-) Hvis du er interesseret, kan jeg udstede et salgsbevis til dig. Men jeg skal betale 20% afgift for det, derfor skrev jeg til dig, at prisen i så fald er 20% højere. Der er ikke noget kompliceret ved det. Mvh Waldi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EjvindHald Besvaret October 20, 2023 Rapporter Share Besvaret October 20, 2023 Hej Jeg har købt nogle dele af ham, og de er - som vist på billederne - uåbnet i original emballage. Der er intet suspekt ved dette. mvh Ejvind waldi og Bjarne Sørensen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kmadsen Besvaret October 27, 2023 Rapporter Share Besvaret October 27, 2023 På 1.7.2023 at 18:55 , waldi skrev: Hej Waldi Er det muligt at købe en IHC Controller Visual 2 eller 3 mvh Karsten Jeg sælger over 400 nye uindpakkede produkter. Prisen er halvdelen af https://www.el-grossisten.dk/lauritz-knudsen/lk-ihc.html Eksempel: 120B1260, IHC Control® IP55 tastaturkodealarm Elektronik engros: 1.842 DKk 900 DKK fra mig Garanteret at prøve. Porto 100 DKK Skriv en privat besked, jeg har flere stykker af hver enhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret October 28, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 28, 2023 Visual Controller 2 - sidste 6 stykker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret November 1, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2023 Test af elementer inden forsendelse efter kundens ønske. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Mortensen Besvaret December 22, 2023 Rapporter Share Besvaret December 22, 2023 Hej Wadi. jeg vil gerne købe en IHC controller - hvad har du til hvilken pris? mvh Allan Mortensen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens skøtt Besvaret January 3 Rapporter Share Besvaret January 3 Hvad skal en controller koste? Har du nogen output 230v? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Niclaes Besvaret January 23 Rapporter Share Besvaret January 23 Jag har beställt en v2 controller som kom fram väl paketerad och i mycket gott skick, uppgraderade till senaste mjukvaran och lade på en konfig och allt fungerar som det ska. ’Med vänlig hälsning, Niclaes Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret February 21 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 21 På 23.1.2024 at 17:14 , Niclaes skrev: Jag har beställt en v2 controller som kom fram väl paketerad och i mycket gott skick, uppgraderade till senaste mjukvaran och lade på en konfig och allt fungerar som det ska. ’Med vänlig hälsning, Niclaes Tak for anmeldelsen og den positive tilbagemelding. MvH Waldi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret February 24 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 24 Hej. Her er en liste over de enheder jeg har på lager. Jeg kan tage billeder inden forsendelse. Prisen er halvdelen af e-shoppen: https://www.el-grossisten.dk/lauritz-knudsen/lk-ihc.html lager.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Helenelyst Besvaret May 13 Rapporter Share Besvaret May 13 Hejsa hvad skal du have for Skumning relæ 120B1301 ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret May 14 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 14 På 13.5.2024 at 11:57 , Helenelyst skrev: Hejsa hvad skal du have for Skumning relæ 120B1301 ?? Hej. Ja, jeg har 5 på lager. Jeg skriver en privat besked Mvh Waldi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts