Jeg har et par Wireless Universal Dimmer 250W, som jeg håber kan anvendes med et par Herstal lamper Dvs. lamperne har 230V ind og 12v ud, de kan begge justeres via en skrue i siden af transformeren.Jeg har prøvet med en Wireless dimmer, men transformeren begynder at "brumme", der er fuld power på transformeren, den "brummer" stadig.Det der så sker at at tænder jeg lyset, tænder lyset, slukker jeg det, virker det også, men 2. gang kan jeg ikke tænde lyset igen Jeg ville gerne kunne lave forskellige scenarier, men dæmpning.Kan man anvende Wireless Dimmer med sådanne transformer?
Spørgsmål
Niels Stoffer
Jeg har et par Wireless Universal Dimmer 250W, som jeg håber kan anvendes med et par Herstal lamper
Dvs. lamperne har 230V ind og 12v ud, de kan begge justeres via en skrue i siden af transformeren.Jeg har prøvet med en Wireless dimmer, men transformeren begynder at "brumme", der er fuld power på transformeren, den "brummer" stadig.Det der så sker at at tænder jeg lyset, tænder lyset, slukker jeg det, virker det også, men 2. gang kan jeg ikke tænde lyset igen
Jeg ville gerne kunne lave forskellige scenarier, men dæmpning.Kan man anvende Wireless Dimmer med sådanne transformer?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts