Lars Jacobsen Skrevet July 19, 2009 Rapporter Share Skrevet July 19, 2009 Er der en venlig sjæl der vil maile mig en kopi af programmet, da det tilsynelade ikke er muligt at finde det på LK´s hjemmeside mere. Og deres online udgave ikke virker.lars-jacobsen snabla newmail.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 20, 2009 Rapporter Share Besvaret July 20, 2009 mener jeg har den på jobbet, men er først tilbage 3 aug.den online version spiller ikke ?http://www1.lk.dk/tavlekat/start.htmLK er ved at opdatere denhttp://www.ihc.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/spoergsmaal-og-svar/el-materiel-og-belysning/tavlekat.page Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret July 20, 2009 Rapporter Share Besvaret July 20, 2009 Har sendt den til dig (Ver. 4.1, ved ikke om der er nyere) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 20, 2009 Rapporter Share Besvaret July 20, 2009 den sidste version hedder 4.2..blot til info Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret July 21, 2009 Rapporter Share Besvaret July 21, 2009 Din mailudbyder vil ikke acceptere størrelsen på filen, så jeg har lagt den her i stedet: http://rapidshare.com/files/258267071/TAVLEKAT41.zip.htmlDet er version 4.1, og der findes åbenbart en ver. 4.2, men den har jeg desværre ikke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 24, 2009 Tak, har nu fået installeret Tavlekat ver. 4.1 og den MS java som også er nødvendig. Men Tavlekat står bare og siger:Indlæser......ligesom den online version der er på LK´s hjemmeside.Jeg bliver nok nødt til at væbne mig med tålmodighed, indtil LK kommer med den opdatering som de praler med på deres hjemmeside kommer her til efteråret (2009 ?) mvhLars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret July 24, 2009 Rapporter Share Besvaret July 24, 2009 GRINER... Tro Påååååå Det...Undskyld.. Men den dag LK kommer med noget til tiden.. Er jeg kongen af Danmark...Bruger de Vista eller XP..?Jeg kan kun få det til at virke på XP...Hvis det er Vista du bruger kan du installere en simulator der kan køre XP.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 24, 2009 Ja, hos LK sadler de nok ikke samme dag som de rider.... eller omvendt:blink: Nå men jeg har XP Professionel 2002 Servicepack 3, og Explorer 7.0 så der burde jo ikke være nogen problemer. Programmet har også fået tilladelse/åbnet porte i Windows firewall, da det åbentbart vil på nettet....Andre der har gode ideer eller måske den seneste ver. 4.2 ?mvhLars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 25, 2009 Fik det til at spille Skulle bare "disable" Sun Java i IE.Nå, men er der nogen der ved hvad der er opdateret i ver. 4,2 i forhold til denne 4.1 ? Måske bortset fra flere/nyere komponenter ?Savner f.eks. at kunne lave sammenhæng mellem egne komponenter (alternative/billigere automat sikringer) og de eksisterende LK komponenter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jonas Jacobsen Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Linket til tavlekat virker desværre ikke længere, og jeg vil gerne prøve det inden jeg starter på min uddannelse til elektriker. :)Er der nogen der kan sende den gamle version til mig, da lk har fjernet den fra deres hjemmeside pga. opdatering?Min e-mail er: Jacoobsen (SNABEL-A) gmail.comMed venlih hilsenJonas Jacobsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Den gamle version kan hentes her:http://www.strammelse.dk/tavlekat41.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jonas Jacobsen Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 lars-jacobsen skrev:Den gamle version kan hentes her:http://www.strammelse.dk/tavlekat41.zipTusind tak :cheer: - Det er nu hentetMed venlig hilsenJonas Jacobsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 thomasbl skrev:http://www.ihc.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/spoergsmaal-og-svar/el-materiel-og-belysning/tavlekat.pageFedt at se at de bruger mit gamle site igen........:-)Var jo tvunget til at frigive dette da IHC er et varemærkenavn..De er ude med riven i øjeblikket med ALT der hedder noget med IHCJeg laver KUN IHC og en søgning på mit site wihc.dk giver INTET IHC link/OrdSjovt Ikk:silly: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 knchristensen Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Ta' en kiks Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret August 23, 2009 Rapporter Share Besvaret August 23, 2009 Tudekiks??Nej, tarteletter ville være mere passende.Godt ALG er landet på vor jord :---))ABO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 IBIT skrev:thomasbl skrev:http://www.ihc.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/spoergsmaal-og-svar/el-materiel-og-belysning/tavlekat.pageFedt at se at de bruger mit gamle site igen........:-)Var jo tvunget til at frigive dette da IHC er et varemærkenavn..De er ude med riven i øjeblikket med ALT der hedder noget med IHCJeg laver KUN IHC og en søgning på mit site wihc.dk giver INTET IHC link/OrdSjovt Ikk:silly:Det var nu bare et hint til admin om at hans webadresse ihc-user kunne give ham problemer.Personligt er jeg vild med mariekiks og spiser dem gerne med smør på......:laugh: ABOJeg ved ikke hvad du har røget, men håber at det smagte godt..."LK så kører det for dig" min bare R.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 ABO skrev:Tudekiks??Nej, tarteletter ville være mere passende.Godt ALG er landet på vor jord :---))ABOHvem er ALG...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Barfod Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 IBIT skrev:Hvem er ALG...?Måske ham, der har skrevet indlæg 7207...-- Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBIT Besvaret August 24, 2009 Rapporter Share Besvaret August 24, 2009 Fod skrev:IBIT skrev:Hvem er ALG...?Måske ham, der har skrevet indlæg 7207...-- JakobDu er for sejLOL godt set jacob.........:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars Jacobsen
Er der en venlig sjæl der vil maile mig en kopi af programmet, da det tilsynelade ikke er muligt at finde det på LK´s hjemmeside mere. Og deres online udgave ikke virker.lars-jacobsen snabla newmail.dk
Link til kommentar
Del på andre sites
18 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts