PeterAarhus Skrevet March 17, 2023 Rapporter Share Skrevet March 17, 2023 Hej er der nogen af jer der har filen javastarter, som jeg må få, den kan ikke mere hentes på lk. på forhånd tak Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 17, 2023 Rapporter Share Besvaret March 17, 2023 7 minutter siden, PeterAarhus skrev: Hej er der nogen af jer der har filen javastarter, som jeg må få, den kan ikke mere hentes på lk. på forhånd tak Peter Hej Peter. Brug Mikkels, det andet duer ikke. IHCStarter (jemi.dk) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 17, 2023 Rapporter Share Besvaret March 17, 2023 https://jemi.dk/ihc/starter/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 17, 2023 Rapporter Share Besvaret March 17, 2023 2 timer siden, PeterAarhus skrev: Hej er der nogen af jer der har filen javastarter, som jeg må få, den kan ikke mere hentes på lk. Jeg har flyttet dit spørgsmål til et fora hvor andre kan svare. LK's Java starter kan fortsat hentes på lk.dk, men det kræver et login. Alle kan dog oprette sig som bruger. Du finder den under software download. Men jeg er enig med Bjarne og Mikkel. Brug Mikkel's. Den er mere stabil end LK's. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PeterAarhus
Hej er der nogen af jer der har filen javastarter, som jeg må få, den kan ikke mere hentes på lk.
på forhånd tak
Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts