micmouritzen Skrevet March 8, 2023 Rapporter Share Skrevet March 8, 2023 Hej. Jeg har i dag oplevet en sporadisk genstart af min controller imens jeg ikke var hjemme og imens ihc alarmen var aktiveret. Da jeg kommer hjem opdager jeg, at alarmen ikke længere er aktiveret... Er det mon en fejl i mit program, eller er det "normalt"? Jeg synes det virker forkert!? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 8, 2023 Rapporter Share Besvaret March 8, 2023 Det er en fejl i dit program. Men om det er dig eller LKs funktionsblok skal jeg ikke kunne sige. God jagt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rene S. Olsen Besvaret May 10, 2023 Rapporter Share Besvaret May 10, 2023 Har du kontrolleret om dit back-up modul er overbelastet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret May 11, 2023 Rapporter Share Besvaret May 11, 2023 16 timer siden, Rene S. Olsen skrev: Har du kontrolleret om dit back-up modul er overbelastet? Sporadisk genstart er desværre et kendt problem med LK IHC. Nogle firmware versioner er værre end andre, men problemet eksister på samtlige controller versioner hvad enten det er TermIHC, Visual 1, 2 eller 3. En sporadisk genstart slå dog ikke alarmen fra hvis programmet er lavet rigtigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
micmouritzen
Hej.
Jeg har i dag oplevet en sporadisk genstart af min controller imens jeg ikke var hjemme og imens ihc alarmen var aktiveret.
Da jeg kommer hjem opdager jeg, at alarmen ikke længere er aktiveret...
Er det mon en fejl i mit program, eller er det "normalt"?
Jeg synes det virker forkert!?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts