Christine Skrevet February 22, 2023 Rapporter Share Skrevet February 22, 2023 Hej jeg står og skal skifte lyskilder der sidder på en IHC dimmer 350 CR i tavlen. Denne er anvendt som standalone. Jeg skal finde 4 nye lyskilder til de 4 spots da den ene er er blevet defekt. hvilke lyskilder kender i til som vil virke for det står på LK's dimmer tool at man godt kan erstatte med led , men andre steder står der at man ikke må tilslutte LED til denne dimmer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 22, 2023 Rapporter Share Besvaret February 22, 2023 Hej Christine Velkommen til IHC user. Jeg kunne godt forestille mig at netop CR, frem for LR versionen, kunne bruges til de fleste LED, men da jeg aldrig bruger den kan jeg ikke være sikker. Generelt kan gamle dimmer og nye LED pærer være en udfordring, så det bedste råd må være at prøve det og håbe det bedste. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts