Udde66 Skrevet February 17, 2023 Rapporter Share Skrevet February 17, 2023 Hejsa Jeg vil høre om, der er hjælpe at hente. Jeg har en IHC controller 120 B1202 Og troede jeg kunne montere dimmer 820 B 1250 på. Men det kan ikke lade sige gøre... (RS485) Har i gode forslag til hvad jeg kan montere... Som kan dæmpe led 230 Vac. lyskilder Vil nødig skulle til at skulle købe nu controller... OBS. Jeg har 1 stk. dimmer 820 B 1250 til salg... PFT.Vh. Henrik Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 17, 2023 Rapporter Share Besvaret February 17, 2023 Hej Udde66 Velkommen til IHC user Du har en Visual 1 controller, som udgik i 2006. Hvis du ikke vil til at skifte controller mm, så tænker jeg en Niko dæmper. De har også indgang for sluk alt. MEN - 2 stk. Niko er dyrere end 1 stk af den du har købt, som også giver 2 dæmpere. Så hvis du skal have mange, kunne en opgradering være værd at overveje. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts