Poul Erik S Skrevet February 17, 2023 Rapporter Share Skrevet February 17, 2023 Jeg har en Wireless Input 1-4 kanaler og den fungerer fint. Har brug for en mere, men produktet er udgået og alle de forhandlere, jeg har bestilt den hos (hvor den har stået som lagerført), har annulleret ordren med beklagelse, at den er udgået og der var ikke flere på lager. Er der nogen der har en liggende, vil jeg være meget taknemmelig, hvis jeg må købe den. Håber på et positivt svar Med venlig hilsen Poul Erik S. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 17, 2023 Rapporter Share Besvaret February 17, 2023 Jeg fik én fra elmaterial.dk den 2. februar, ved ikke om de har flere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Erik S Besvaret February 17, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 17, 2023 Tak for oplysningen Henning, desværre er den ikke længere i deres sortiment. Du har sikkert fået den sidste. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 17, 2023 Rapporter Share Besvaret February 17, 2023 Så er der nok ikke andet end du skal frem med lodekolben og benytte et alm. wireless tryk og så parallel på trykkene. Forudsat signalet er en relæ/kontaktslutning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Thorup Besvaret June 20, 2023 Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Hvis det stadig er relevant har jeg 4 liggende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Erik S Besvaret June 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Det er stadig meget relevant. Hvad er prisen og kan jeg købe 2? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Thorup Besvaret June 20, 2023 Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 500kr stykket. De er helt nye har dog ikke æske til dem. Vi er enige om at det er disse du søger? Mvh. Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Erik S Besvaret June 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Præcis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Erik S Besvaret June 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Hvor i landet befinder de sig? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Thorup Besvaret June 20, 2023 Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Albertslund Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Erik S Besvaret June 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 20, 2023 Kan jeg købe 2 og hente dem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Thorup Besvaret June 21, 2023 Rapporter Share Besvaret June 21, 2023 Selvfølgelig Poul. Jeg har sendt dig en privat besked Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
waldi Besvaret July 1, 2023 Rapporter Share Besvaret July 1, 2023 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts