Allan1354922302 Skrevet February 3, 2023 Rapporter Share Skrevet February 3, 2023 Hej har kik på sonoff SNZB-02D fugt og temperatur. De køre på zigbee, kan de komme i ihc captain så jeg kan se dem? pft Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 20, 2023 Rapporter Share Besvaret August 20, 2023 Hov jeg havde ikke set den her. Vil du have dem ind i din IHC installation Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan1354922302 Besvaret August 24, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 24, 2023 Hejsa Jeg vil gerne have den over ihc så jeg skal styre en udgang. Kunne også være fedt de kunne ses i Captain med en graf som logger temperaturen. skal bruge det til kontrol af fugt i badeværelser samt temperatur på øl bryg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 27, 2023 Rapporter Share Besvaret August 27, 2023 På 24.8.2023 at 20:29 , Allan1354922302 skrev: Hejsa Jeg vil gerne have den over ihc så jeg skal styre en udgang. Kunne også være fedt de kunne ses i Captain med en graf som logger temperaturen. skal bruge det til kontrol af fugt i badeværelser samt temperatur på øl bryg. Så vil du have temperaturen eller fugtighed ind i din IHC installation? Også udfra det data f.eks. tænde eller slukke en udgang i IHC? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan1354922302 Besvaret August 27, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2023 Jep. Da jeg gerne til overvåge fugt på badeværelse og ved ved en hvis % skal den trække et relæ. Så vil jeg gerne overvåge en temperatur, dette skal jeg bruge en log over som skal kunne vise 5-6 uger tilbage. Temperaturen skal også gerne trække et relæ hvis jeg vælger den skal slå til ved eks. 17 grader. Alt skulle kunne være trådløs. kan man det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 27, 2023 Rapporter Share Besvaret August 27, 2023 2 timer siden, Allan1354922302 skrev: Jep. Da jeg gerne til overvåge fugt på badeværelse og ved ved en hvis % skal den trække et relæ. Så vil jeg gerne overvåge en temperatur, dette skal jeg bruge en log over som skal kunne vise 5-6 uger tilbage. Temperaturen skal også gerne trække et relæ hvis jeg vælger den skal slå til ved eks. 17 grader. Alt skulle kunne være trådløs. kan man det? Min løsning lige nu understøtter ikke selv at hente data fra andre kilder og ind i ihc. Den kan så at sige lige pt. selv kun påvirke omverdenen. Når det er sagt så er der jo netop api i den nyeste version for at man kan gøre dem slags f.eks. fra en Homey. Man kan helt sikkert også gøre det simplere. Men det korte svar at det kan min platform ikke lige nu uden man skal lave lidt selv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts