Kolsbjerg Skrevet January 29, 2023 Rapporter Share Skrevet January 29, 2023 Hej Håber der er en som kan hjælpe med svar på dette :-) Jeg har en garageport, hvor vi i dag har 2 trådløse fjernbetjeninger. Kan jeg sætte et trådløs signal op i IHC, som så er koblet på en af mine kontakter? Hvis ikke, hvad kunne så være en mulighed? God aften Vh. Andy Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 30, 2023 Rapporter Share Besvaret January 30, 2023 Nu skriver du ikke om det er med IHC controller eller du tænker rent wireless, med controller skulle det nok kunne lade sig gøre. Tænker portstyringen har indgang for op, ned eller kip, som du bare skal parallelt ind over. Hvis der skal være rent wireless har jeg ikke et kvalificeret bud, men måske andre har noget her. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kolsbjerg Besvaret January 30, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2023 Hej Henning Jeg er faktisk åben for hvad der end er muligt, bare jeg kan få det til at fungere via IHC styrringen Har lige taget et billede af tavlen og garageport åbneren. Det er muligt at kable, jeg tænkte nok bare det ville være nemmere at være trådløst? Har fundet frem til noget på side 44 i vedhæftet PDF base-base+_46900V013-3.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 30, 2023 Rapporter Share Besvaret January 30, 2023 har du prøvet at "kortslutte" den her: Så vidt jeg lige kan skimme så vil det gøre det samme som et tryk der toggler mellem åbn, stop og luk. Så skal du bare have et relæ forbundet med dit IHC også forbinde det med det ovenstående også en IHC funktionsblok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 30, 2023 Rapporter Share Besvaret January 30, 2023 Som Mikker uddyber, og hvis du sætte DIP switch 2 til "ON" så burde du have mulighed for at få et signal ud om porten er åben. Dermed kan du, i IHC programmet, sikre dig at porten bliver lukket når boligen skifter til "Nat" eller "Ude". Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kolsbjerg
Hej
Håber der er en som kan hjælpe med svar på dette :-)
Jeg har en garageport, hvor vi i dag har 2 trådløse fjernbetjeninger. Kan jeg sætte et trådløs signal op i IHC, som så er koblet på en af mine kontakter?
Hvis ikke, hvad kunne så være en mulighed?
God aften
Vh.
Andy
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts