Hej Team
Jeg har skiftet min IHC Visual 1 Controller ud med en Visual 3 Controller. Alle de simple kip-funktioner er programmeret, men jeg har problemer med dimmer 400 UNI.
I Visual 1 ser koden meget simple ud 'touch' sender til program-blok, som er til sluttet to output på dimmer:
Jeg syntes at koden i Visual 3 også er ret simple: 'touch' forbundet til program-blok, og de to output på dimmer er tilsluttet en uniDimmer funktion.
Det som virker:
Kort tryk tænder og slukker lys (alt er godt).
Langt tryk dimmer ikke når lyset er tændt... lyset slukker :-/
Langt tryk når lyset er slukket ->tænder lyset, og begynder at dimmer op (og ned) ... næsten godt.
Programmet: Hvad gør jeg forkert?
Jeg syntes jeg bruger de rigtige komponenter: 1.2.02.c og UniDimmer touch :-/
Spørgsmål
Jens Due
Hej Team
Jeg har skiftet min IHC Visual 1 Controller ud med en Visual 3 Controller. Alle de simple kip-funktioner er programmeret, men jeg har problemer med dimmer 400 UNI.
I Visual 1 ser koden meget simple ud 'touch' sender til program-blok, som er til sluttet to output på dimmer:
Jeg syntes at koden i Visual 3 også er ret simple: 'touch' forbundet til program-blok, og de to output på dimmer er tilsluttet en uniDimmer funktion.
Det som virker:
Kort tryk tænder og slukker lys (alt er godt).
Langt tryk dimmer ikke når lyset er tændt... lyset slukker :-/
Langt tryk når lyset er slukket ->tænder lyset, og begynder at dimmer op (og ned) ... næsten godt.
Programmet:
Hvad gør jeg forkert?
Jeg syntes jeg bruger de rigtige komponenter: 1.2.02.c og UniDimmer touch :-/
mvh Jens Due
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts