Christian Bille Skrevet January 21, 2023 Rapporter Share Skrevet January 21, 2023 Jeg kan ikke tilgå min controller fra program eller via browser.. Den siger at der ikke er adgang for denne bruger(Bruger admin). Kan heller ikke tilslutte via USB, og har genstartet den flere gange. Nogle der har nogle gode ider? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
EjvindHald Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 Du skal uploade en speciel reset firmware af brugere. Den er et sted her på sitet. Det sker desværre nogle gange, og jeg har oplevet det på alle modeller Visual controllere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 Du har java problemer, søg på ihcstarter herinde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 3 timer siden, Christian Bille skrev: Jeg kan ikke tilgå min controller fra program eller via browser.. Den siger at der ikke er adgang for denne bruger(Bruger admin). Kan heller ikke tilslutte via USB, og har genstartet den flere gange. Nogle der har nogle gode ider? Sandsynligvis standard Java problem. Kig på Java indlægget i FAQ sektionen. Der er flere løsninge metoder at vælge i mellem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 10 timer siden, Christian Bille skrev: Jeg kan ikke tilgå min controller fra program eller via browser.. Den siger at der ikke er adgang for denne bruger(Bruger admin). Kan heller ikke tilslutte via USB, og har genstartet den flere gange. Nogle der har nogle gode ider? Prøv lige med https://jemi.dk/ihc/starter/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts