Steffan Glarbo Poulsen Skrevet January 16, 2023 Rapporter Share Skrevet January 16, 2023 Hej Jeg bøvler noget med mit udvendige lys, jeg har funktionsblokken med ur styring, samt med mulighed for skumringsrelæ input. nogle gange tænder mit lys, og andre gange ikke, alle ugedage er sat ens, og den ene mandag f.eks virker det fint men så næste mandag virker det ikke. nogen som har en ide hvad dælen der kan være galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 16, 2023 Rapporter Share Besvaret January 16, 2023 Det er svært at sige ud fra de forholdsvis få oplysninger. Du skriver f.eks. mulighed for skumringsrelæ, men ikke om du bruger den. Det kan både være funktionsbokken, dit arbejde eller noget fysisk der er defekt. Prøv evt. at vedhæfte dit program, så er jeg sikker på vi kan hjælpe med at lokaliserer fejlen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Steffan Glarbo Poulsen Besvaret January 16, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 16, 2023 Jeg bruger skumringsrelæ, jeg kan lige prøve at vedhæfte programmet så snart jeg kommer hjem fra udlandet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 magnusrodding Besvaret January 17, 2023 Rapporter Share Besvaret January 17, 2023 Hej Steffan, Den løsning jeg har lavet på samme problem ser sådan ud, Det består af et and led, et kip, samt ur og skumring Der går indgangen fra Skumringsrelæ, samt udgangen fra ur i et "AND" led. og derfra går der fra henholdhvis ON puls og OFF puls til tænd og sluk. Der er 2 sæt af ur og and led, da lyset både er tændt om morgen og om aftenen Det fungere for mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Westhouse Besvaret November 30, 2023 Rapporter Share Besvaret November 30, 2023 On 1/17/2023 at 8:45 PM, magnusrodding said: Hej Steffan, Den løsning jeg har lavet på samme problem ser sådan ud, Det består af et and led, et kip, samt ur og skumring Der går indgangen fra Skumringsrelæ, samt udgangen fra ur i et "AND" led. og derfra går der fra henholdhvis ON puls og OFF puls til tænd og sluk. Der er 2 sæt af ur og and led, da lyset både er tændt om morgen og om aftenen Det fungere for mig. Hej magnus. Jeg har fulgt dit råd her, og det vil ikke virke, selvom det virker som det skal i simulering. har du nogle forslag? jeg har prøvet at dele det op i to forskellige kip, men det hjalp ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 30, 2023 Rapporter Share Besvaret November 30, 2023 Det er ofte svært når man skal kombinerer flere forskellige funktionsblokke, I er velkomne til at downloade min blok til det udvendige lys. Den ligger under download, søg efter Udvendigt lys v2.0. Blokken er specifikt lavet til det uvendige lys og giver langt flere muligheder for intelligent styring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Steffan Glarbo Poulsen
Hej
Jeg bøvler noget med mit udvendige lys, jeg har funktionsblokken med ur styring, samt med mulighed for skumringsrelæ input.
nogle gange tænder mit lys, og andre gange ikke, alle ugedage er sat ens, og den ene mandag f.eks virker det fint men så næste mandag virker det ikke.
nogen som har en ide hvad dælen der kan være galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts