dnz7678 Skrevet January 4, 2023 Rapporter Share Skrevet January 4, 2023 Hej med jer. Jeg forstår ikke helt den tavle tidligere ejere af huset har lavet. Som jeg forstår det, så sidder LAN indgangen i bunden af controlleren. Men jeg forstår ikke hvordan jeg tilgår den. Skal jeg have hele pladen af, for at kunne sætte et netværkskabel i? Og skal den så forblive af, da den nok ikke kan sættes på igen med et kabel i? På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2023 Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Ja du Netværkskabelet er i bunden af controller så du skal have dækplasten af - og kablet kan godt sidde i med pladen genmonteret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dnz7678 Besvaret January 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Det spiller. Tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts