dnz7678 Skrevet January 4, 2023 Rapporter Share Skrevet January 4, 2023 Hej med jer. Jeg har en Visual Controller 2, 6.1 med firmaware 2.7.199. Jeg kan sagtens tilgå administrator og ServiceView gennem jemi.dk's IHCStarter via USB. Men jeg kan ikke tilgå SceneDesign. Jeg har downloadet softwaret fra LK' hjemmesiden, men får en fejl "Unable to launch the application". Jeg har kigget i tråde her, men synes ikke at jeg kan finde rundt i Java versioner, TLS mm. Min Java version er 8 (351). Håber at i kan hjælpe med hvordan jeg kan åbne programmet. På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2023 Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Prøv lige med https://jemi.dk/ihc/starter/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dnz7678 Besvaret January 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Tak for svar Mikkel. Jeg kan kun tilgå administrator og serviceview gennem din IHCStarter. LK IHC Visual kommer ikke frem som en mulighed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2023 Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Ja sorry mit første svar kom lidt hurtigt - lige et par ting: du kan ikke tilgå LK Visual via andet end Windows programmet - men det kan være du har skrevet forkert er din controller med visual viewer eller bare alm. visual? En alm. visual ser sådan her ud på fronten - bemærk ingen viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dnz7678 Besvaret January 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Jeg har hentet software fra LK's hjemmeside til Windows. Det er her jeg får Java fejlen "unable to launch application. Beklager hvis jeg har skrevet forkert. Synes at der er meget forskelligt software. Skal lige finde hoved og hale i det hele Jeg vil gerne ind der hvor jeg kan rette og tilføje ting, LK Visual. Ikke SceneDesign som jeg skrev før. Min controller ser sådan ud: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 4, 2023 Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Du skal blot starte IHC visual via Windows og indtaste din controller ip eller direkte med usb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dnz7678 Besvaret January 4, 2023 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Kanon, det spiller nu. Tak for hjælpen Mikkel! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
dnz7678
Hej med jer.
Jeg har en Visual Controller 2, 6.1 med firmaware 2.7.199.
Jeg kan sagtens tilgå administrator og ServiceView gennem jemi.dk's IHCStarter via USB.
Men jeg kan ikke tilgå SceneDesign. Jeg har downloadet softwaret fra LK' hjemmesiden, men får en fejl "Unable to launch the application".
Jeg har kigget i tråde her, men synes ikke at jeg kan finde rundt i Java versioner, TLS mm.
Min Java version er 8 (351).
Håber at i kan hjælpe med hvordan jeg kan åbne programmet.
På forhånd tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts