Lundkær Skrevet December 30, 2022 Rapporter Share Skrevet December 30, 2022 Hej jeg har lidt udfordringer med at få opkobling til mit netværk fra appen til iPhone til at fungere perfekt. Hvis Always use wan er slået fra, kan jeg godt få forbindelse på wifi, men ikke på mobildata. Hvis Always use wan er slået til, kan jeg godt få forbindelse på mobildata, men ikke på wifi. Der er lavet port forwarding på port 80 samt 443. Jeg har controllerens ip skrevet i Lan host og min wan ip samt port i wan host. hvad gør jeg forkert siden det ikke virker hele tiden? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret December 31, 2022 Rapporter Share Besvaret December 31, 2022 Jeg kender ikke app'en, men det er ikke alle router som tillader adgang til LAN addresser via WAN addressen når man er tilsluttet LAN netværket. Du kan teste om det er et router problem ved at indtastet LAN og WAN addressen i en URL i din browser på din telefon når du er tilsluttet henholdsvis WIFI og mobiledata. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lundkær
Hej
jeg har lidt udfordringer med at få opkobling til mit netværk fra appen til iPhone til at fungere perfekt.
Hvis Always use wan er slået fra, kan jeg godt få forbindelse på wifi, men ikke på mobildata.
Hvis Always use wan er slået til, kan jeg godt få forbindelse på mobildata, men ikke på wifi.
Der er lavet port forwarding på port 80 samt 443.
Jeg har controllerens ip skrevet i Lan host og min wan ip samt port i wan host.
hvad gør jeg forkert siden det ikke virker hele tiden?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts