Hoffe Skrevet December 29, 2022 Rapporter Share Skrevet December 29, 2022 (rettet) Jeg leder efter de mimics de bruger i denne demonstrations video. Jeg ville bruge dem som skabelon ifbm at få sat IHC Tablet op på iPad. Jeg har tidligere fundet noget lignende (flere år siden), men kan ikke finde dem igen. Er der mon en der har dem liggende (eller noget lignende) eller kan pege mig hen til hvor man kan finde dem. pft. Rasmus Redigeret December 29, 2022 af Hoffe Solved Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hoffe Besvaret December 29, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2022 8 minutes ago, Hoffe said: Jeg leder efter de mimics de bruger i denne demonstrations video. Jeg ville bruge dem som skabelon ifbm at få sat IHC Tablet op på iPad. Jeg har tidligere fundet noget lignende (flere år siden), men kan ikke finde dem igen. Er der mon en der har dem liggende (eller noget lignende) eller kan pege mig hen til hvor man kan finde dem. pft. Rasmus Klassisk. Når man giver fortabt dukker det man søger efter op. Fandt dem her: https://www.lk.dk/link/e0b1f5afa16f494aa451f07d5bfcd434.aspx?_gl=1*159rqk4*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIyvfC1eGU_AIVgeJ3Ch0x9weXEAAYAiAAEgKllfD_BwE Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hoffe
Jeg leder efter de mimics de bruger i denne demonstrations video. Jeg ville bruge dem som skabelon ifbm at få sat IHC Tablet op på iPad.
Jeg har tidligere fundet noget lignende (flere år siden), men kan ikke finde dem igen.
Er der mon en der har dem liggende (eller noget lignende) eller kan pege mig hen til hvor man kan finde dem.
pft. Rasmus
Solved
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts