Paw K Skrevet December 23, 2022 Rapporter Share Skrevet December 23, 2022 Jeg har lige oversteget det anbefalede antal enheder på en hue bridge, og er blevet nødt til at udvide, med endnu en bridge. Dette har skabt store problemer, da Ihc Captain kun ser den ene brigde. Det er lidt forskelligt hvilken en af bridgene den ser. Dvs. at kontakterne herhjemme virker nu kun nogengange. Hvordan kan jeg bruge 2 hue bridges i Ihc Captain? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 25, 2022 Rapporter Share Besvaret December 25, 2022 Jeg har en beta der understøtter flere controllere Rettelse: Det er ikke med ude i betaen endnu fordi jeg ikke kunne finde test personer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Paw K Besvaret December 29, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2022 Hej Mikkel, Giver god mening, jeg kunne nemlig heller ikke få det til at virke Jeg vil godt være din testperson, for lige nu bliver jeg nødt til at have den ene bridge slukket, for at få mine kontakter til at virke. Mvh Paw Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 29, 2022 Rapporter Share Besvaret December 29, 2022 12 timer siden, Paw K skrev: Hej Mikkel, Giver god mening, jeg kunne nemlig heller ikke få det til at virke Jeg vil godt være din testperson, for lige nu bliver jeg nødt til at have den ene bridge slukket, for at få mine kontakter til at virke. Mvh Paw Det kan du tro du må - men det kræver nok at jeg kan få adgang til RPI - kan du evt. skrive til mig via Facebook messenger siden: https://www.facebook.com/ihccaptain Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts