Jesper Bay Hebsgaard Skrevet December 18, 2022 Rapporter Share Skrevet December 18, 2022 Hej Jeg har en kontroller 820BA400 6,2 med firmeware Ver ihc-2.8.4 sker der noget ved at nedgradere den til Ver ihc-2.7.220? Jeg har en 6,1 uden Viewer og en 6,2 med Viewer, kan de snakke sammen hvis de har samme firmeware Ver? På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 18, 2022 Rapporter Share Besvaret December 18, 2022 Hvorfor vil du nedgradere den ? Og nej IHC controllere kan ikke “snakke sammen” uanset HW og firmware version. Du kan dog lave “signal overførsel” mellem dem. (Uafhængig af hw/firmware version). Det er beskrevet i manualen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Bay Hebsgaard
Hej
Jeg har en kontroller 820BA400 6,2 med firmeware Ver ihc-2.8.4 sker der noget ved at nedgradere den til Ver ihc-2.7.220?
Jeg har en 6,1 uden Viewer og en 6,2 med Viewer, kan de snakke sammen hvis de har samme firmeware Ver?
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts