jesperdyhr Skrevet December 8, 2022 Rapporter Share Skrevet December 8, 2022 Hej IHC´er Jeg skal bruge en timer den er tændt 5 minutter hver halve time. Sådan en kan jeg ikke finde i Visual - mon en af jer kan hjælpe`? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 Mener der er en Puls FB hvor du kan sætte variablerne for on/off. Altså hhv 5 min og 30 minutter. Eller angivet det i sekunder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jesperdyhr Besvaret December 8, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 3 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Mener der er en Puls FB hvor du kan sætte variablerne for on/off. Altså hhv 5 min og 30 minutter. Eller angivet det i sekunder. Hej Lars Det er sådan noget jeg leder efter,men jeg kan ikke lige finde en puls-pause funktionsblok herinde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 Det er en standard LK Funktionsblok og mener den ligger under alarm da den er tiltænkt blink eller lydgiver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Theis Wybrandt Besvaret December 12, 2022 Rapporter Share Besvaret December 12, 2022 Denne kan. Interval Kørsel.ifb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jesperdyhr
Hej IHC´er
Jeg skal bruge en timer den er tændt 5 minutter hver halve time. Sådan en kan jeg ikke finde i Visual - mon en af jer kan hjælpe`?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts