Søren Nielsen1354922315 Skrevet November 25, 2022 Rapporter Share Skrevet November 25, 2022 Jf. LK's principdiagram går der både 0V fra 24/3 og 24 out til statustryk, men jeg kan se af andre indlæg her på forumet, at der kun skal én 0V til trykket. Spørgsmålet er så, om 0V skal komme fra 24/3 eller 24 out modulet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 25, 2022 Rapporter Share Besvaret November 25, 2022 ?? I en anden tråd har vi forklaret dig at det er ligegyldigt hvor du tager 0V fra så længe du kun har 1 strømforsyning i din IHC installation. Dette gælder selvfølgelig også status tryk, som iøvrigt har fælles 0V klemme til tryk og dioder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Nielsen1354922315 Besvaret November 25, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2022 4 timer siden, Lars1 skrev: ?? I en anden tråd har vi forklaret dig at det er ligegyldigt hvor du tager 0V fra så længe du kun har 1 strømforsyning i din IHC installation. Dette gælder selvfølgelig også status tryk, som iøvrigt har fælles 0V klemme til tryk og dioder. OK, sorry for den dobbelte tråd. Jeg villle blot være 100% sikker. Har kun én strømforsyning, så svaret er givet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Nielsen1354922315
Jf. LK's principdiagram går der både 0V fra 24/3 og 24 out til statustryk, men jeg kan se af andre indlæg her på forumet, at der kun skal én 0V til trykket. Spørgsmålet er så, om 0V skal komme fra 24/3 eller 24 out modulet?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts