McenterFreak Skrevet November 22, 2022 Rapporter Share Skrevet November 22, 2022 Får ovenstående fejl i loggen. Er der nogen der ved hvad det kan være? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 22, 2022 Rapporter Share Besvaret November 22, 2022 Jeg får dem i bundter fra tid til anden, men indtil videre har jeg ikke set det give nogle problemer. Det ligner mest kortvarige kommunikations problemer mellem IHC controlleren og LED dimmerne. Jeg har LED 3 dimmer og det er forskelligt hvilken dimmer fejlen rammer, så jeg gætter på at det er elektrisk støj som driller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret November 25, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2022 Fik nu svar fra LK support:"Vi er godt klar over fejlmeddelelsen og den bliver rettet i forbindelse med ny firmware. " Astronaut 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 25, 2022 Rapporter Share Besvaret November 25, 2022 Så må vi se om der nogensinde kommer en ny firmware. Den nuværende er snart 2 år gammel og de har kendt fejlen i over 1 år. Astronaut 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Får ovenstående fejl i loggen. Er der nogen der ved hvad det kan være?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts