Neuro Skrevet November 21, 2022 Rapporter Share Skrevet November 21, 2022 Jeg har en IHC installation. Jeg skal have ændret på en delmængde heraf. Den del jeg skal have ændret er 4 spots med halogen spot pærer som jeg gerne vil skifte til LED spot pærer. Når jeg forsøger at bruge LED spots så flimrer de eller vil ikke tænde. Noget er galt. Tryk > IHC panel > Transformer > 4 halogen spots. Hvad kan være galt? Skal transformeren skiftes eller har jeg måske valgt nogle forkerte LED spot pærer (de kan dæmpes) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 21, 2022 Rapporter Share Besvaret November 21, 2022 Som du kan se i mange andre tråde her på boardet, funger LK IHC wireless dimmer version 1 ikke særligt godt med lave belastninger som f.eks. LED. Alt efter hvad det er for dimmer du har, hvor de sidder og hvilken controller du har er der forskellig alternative dimmer. Ø80 (lampe udtag) dimmer findes i en version 2. Tavle dimmer kan erstattes med LED dimmer, men det kræver en Visual 3 controller. 1 modul (FUGA afbryder) dimmer findes såvidt jeg husker ikke i version 2. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts