Tommy Berg Skrevet November 20, 2022 Rapporter Share Skrevet November 20, 2022 Hej Jeg har en controller, hardware ver. 6.2, firmware 2.8.4 og bruger Visual 2.8.6 Jeg har en PIR der tænder lyset på forsiden af huset, den vil jeg også gerne have tænder terrasse lyset, men kun når vi ikke er hjemme. Der kunne nat funktionen i 1.4.02.a bruges, men jeg har ikke 1.4.02.a i funktions blok biblioteket. Hvad kan jeg gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tommy Berg Besvaret November 20, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2022 Solved :-) fandt fb 1.4.02.a i en anden tråd, som jeg kunne hente ned. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 20, 2022 Rapporter Share Besvaret November 20, 2022 Du kunne også bare bruge en alm. OG blok Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tommy Berg
Hej
Jeg har en controller, hardware ver. 6.2, firmware 2.8.4 og bruger Visual 2.8.6
Jeg har en PIR der tænder lyset på forsiden af huset, den vil jeg også gerne have tænder terrasse lyset, men kun når vi ikke er hjemme.
Der kunne nat funktionen i 1.4.02.a bruges, men jeg har ikke 1.4.02.a i funktions blok biblioteket.
Hvad kan jeg gøre?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts