Rene.Qvist Skrevet November 11, 2022 Rapporter Share Skrevet November 11, 2022 Jeg søger nogle af de gamle PIR til mit IHC. Det skal være dem der ikke kræver separat strøm, men dem man kan tilslutte direkte til inputmodul 24/24 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 11, 2022 Rapporter Share Besvaret November 11, 2022 Jeg tror det bliver svært at finde nogle. Jeg har 3-4 stykker liggende, men de er alle taget ned fordi de begyndte at gå ON selvom der ikke var bevægelse foran dem. Derudover er dækslet gået i stykker på dem alle i forbindelse med at jeg har erstattet dem med en nye PIR. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret November 11, 2022 Rapporter Share Besvaret November 11, 2022 Kan du bruge Servodan 41-279 Pir ? Jeg har 2 styks liggende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rene.Qvist Besvaret November 21, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2022 På 11.11.2022 at 16:20 , Lars1 skrev: Jeg tror det bliver svært at finde nogle. Jeg har 3-4 stykker liggende, men de er alle taget ned fordi de begyndte at gå ON selvom der ikke var bevægelse foran dem. Derudover er dækslet gået i stykker på dem alle i forbindelse med at jeg har erstattet dem med en nye PIR. Det er også problemet med mine. Nå np jeg må købe nogle nye almindelige, det var bare så smart, det med at de var 2 tråds direkte på input Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 21, 2022 Rapporter Share Besvaret November 21, 2022 Jeg har hørt om nogle som havde held med at pakke PIR'en ind i plast folie. Ikke særligt kønt og næppe en langtidsholdbar løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret November 25, 2022 Rapporter Share Besvaret November 25, 2022 På 21.11.2022 at 09:32 , Rene.Qvist skrev: Det er også problemet med mine. Nå np jeg må købe nogle nye almindelige, det var bare så smart, det med at de var 2 tråds direkte på input @Rene.QvistJeg opdagede lige at LK har OPUS signal lamper og at dækslerne ligner dem som sidder på mine OPUS 73 PIR rigtig meget. Desværre fåes de kun i gul, rød og grøn, men det var måske en mulighed hvis farven ikke betyder noget. Dækslerne kan fåes som reserve dele https://www.lk.dk/produkter?iid=13141 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Hauerslev Besvaret December 7, 2022 Rapporter Share Besvaret December 7, 2022 På 11.11.2022 at 20:31 , Dami skrev: Kan du bruge Servodan 41-279 Pir ? Jeg har 2 styks liggende Er de solgt? Er på jagt efter en enkelt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 11 timer siden, Jakob Hauerslev skrev: Er de solgt? Er på jagt efter en enkelt Nej, de ligger stadig pænt i skuffen og samler støv De befinder sig i øvrigt i Slagelse, men kan evt. sendes Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Hauerslev Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 1 time siden, Dami skrev: Nej, de ligger stadig pænt i skuffen og samler støv De befinder sig i øvrigt i Slagelse, men kan evt. sendes Ok. Hvad tænker du mht pris for en? Bor i nordjylland, så det bliver med post hvis vi kan finde en pris vi begge er tilfreds med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 28 minutter siden, Jakob Hauerslev skrev: Ok. Hvad tænker du mht pris for en? Bor i nordjylland, så det bliver med post hvis vi kan finde en pris vi begge er tilfreds med. Jeg tænker 250kr + fragt burde kunne gør det, så smider jeg en hætte med. (https://www.elvvs.dk/p/servodan-staenktaet-haette-41-902-t-41-262-41-279-pir-sensor-34731/) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Hauerslev Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 1 time siden, Dami skrev: Jeg tænker 250kr + fragt burde kunne gør det, så smider jeg en hætte med. (https://www.elvvs.dk/p/servodan-staenktaet-haette-41-902-t-41-262-41-279-pir-sensor-34731/) Er den brugt og hvor gammel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret December 8, 2022 Rapporter Share Besvaret December 8, 2022 6 timer siden, Jakob Hauerslev skrev: Er den brugt og hvor gammel? De er fra 8.. måned 2019, kan jeg se på mine billeder. (Har desværre ikke kvittering længere). Ja, de har været monteret under et udhæng og pillet ned igen i efteråret 2021, da jeg har skiftet til Philips Hue. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Hauerslev Besvaret December 9, 2022 Rapporter Share Besvaret December 9, 2022 18 timer siden, Dami skrev: De er fra 8.. måned 2019, kan jeg se på mine billeder. (Har desværre ikke kvittering længere). Ja, de har været monteret under et udhæng og pillet ned igen i efteråret 2021, da jeg har skiftet til Philips Hue. Hvad er billigste fragt? Og kan du ikke lige sende mig en sms, 28128519, så kan vi tage resten der? Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
devinwins Besvaret January 4, 2023 Rapporter Share Besvaret January 4, 2023 Jeg leder efter nogle af de gamle PIR til min IHC. Er der nogen, der kan foreslå mig, hvordan jeg kan købe gamle PIR til mit IHC? Det er virkelig meget vigtigt for mig. Hvis nogen kan hjælpe mig med deres værdifulde forslag, er de velkomne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret January 5, 2023 Rapporter Share Besvaret January 5, 2023 På 4.1.2023 at 07:28 , devinwins skrev: Jeg leder efter nogle af de gamle PIR til min IHC. Er der nogen, der kan foreslå mig, hvordan jeg kan købe gamle PIR til mit IHC? Det er virkelig meget vigtigt for mig. Hvis nogen kan hjælpe mig med deres værdifulde forslag, er de velkomne. Hvilken model PIR søger du ? Jeg har stadig en enkel Servodan 41-279 liggende (se mit poste ovenfor) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nikolej Genefke Besvaret January 8, 2023 Rapporter Share Besvaret January 8, 2023 På 4.1.2023 at 07:28 , devinwins skrev: Jeg leder efter nogle af de gamle PIR til min IHC. Er der nogen, der kan foreslå mig, hvordan jeg kan købe gamle PIR til mit IHC? Det er virkelig meget vigtigt for mig. Hvis nogen kan hjælpe mig med deres værdifulde forslag, er de velkomne. Jeg kan også godt skaffe minimum 2, jeg tror jeg har 8 der er pillet ned da jeg overtog vores hus og 2 jeg kigger på nu som skal ned snart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts