Joakims Skrevet November 6, 2022 Rapporter Share Skrevet November 6, 2022 Hej Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 9, 2022 Rapporter Share Besvaret November 9, 2022 Hvis det er IHC Visual 1, 2 eller 3 er jeg ret sikker på at LK har en standard funktions blok til dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 11, 2022 Rapporter Share Besvaret November 11, 2022 På 6.11.2022 at 08:49 , Joakims skrev: Hej Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger. 1.4.03.a Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Joakims
Hej
Jeg vil gerne have hjælp til følgende. Jeg vil tænde lys forbundet til UNI400 ved hjælp af skumringsrelæ og slukke ved hjælp af ur. Er der en passende funktionsblok der kan bruges eller er der andre løsninger.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts