Hej Forum. Efter en god gang søgning kan jeg ikke lige finde nogle med samme issues..
Jeg har et komplet IHC anlæg med en controller fra 2007. hw. 6.1
Det har kørt upåklageligt siden installation med kun få ændringer .
Igår ville lysene ikke tænde i huset. De eneste der virker er dem med wireless dimmer og relæ.
Jeg har forsøgt at lægge et tomt program ind ,og derefter lægge mit org. program ind igen. Så virker det kortvarigt for derefter at ende i samme problem igen. faktisk efter et par tryk på en vilkårlig kontakt.
Jeg har forsøgt at nedgradere fra 2.7.220 til 2.7.199. dette hjalp heller ikke.
Det mest underlige er hvis jeg forsøger i serviceview at tænde loftlamperne, så går IHC alarmen ( sirenen og blinkende lys ) men dette sker kun på nogle af dem :/
Er det mon en død controller jeg har med at gøre ?
Spørgsmål
Teilmann
Hej Forum. Efter en god gang søgning kan jeg ikke lige finde nogle med samme issues..
Jeg har et komplet IHC anlæg med en controller fra 2007. hw. 6.1
Det har kørt upåklageligt siden installation med kun få ændringer .
Igår ville lysene ikke tænde i huset. De eneste der virker er dem med wireless dimmer og relæ.
Jeg har forsøgt at lægge et tomt program ind ,og derefter lægge mit org. program ind igen. Så virker det kortvarigt for derefter at ende i samme problem igen. faktisk efter et par tryk på en vilkårlig kontakt.
Jeg har forsøgt at nedgradere fra 2.7.220 til 2.7.199. dette hjalp heller ikke.
Det mest underlige er hvis jeg forsøger i serviceview at tænde loftlamperne, så går IHC alarmen ( sirenen og blinkende lys ) men dette sker kun på nogle af dem :/
Er det mon en død controller jeg har med at gøre ?
Tak på forhånd
/ Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts