larsras Skrevet October 2, 2022 Rapporter Share Skrevet October 2, 2022 Hej Var der ikke en gang man kunne købe et sæt taster til en RF remote? Mine er ved at være slidte, og jeg syndes også en gang at have set taster der kan bruges som rum symboler (f.eks. gryde = køkken :-) ). Syndes ikke rigtig jeg har haft held til at google det, så prøver om der her er nogen der ved hvor man kan købe dem :-) mvh Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret October 2, 2022 Rapporter Share Besvaret October 2, 2022 Såvidt jeg ved er LK's fjernbetjeninger udgået, så du får nok svært ved at finde reserve dele til dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret October 2, 2022 Rapporter Share Besvaret October 2, 2022 Har du prøvet LKs tangentdesigner, der får du både nye symboler og nye tangenter. Om de stadig findes til dit produkt, ved jeg ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 larsras Besvaret October 2, 2022 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 2, 2022 Ok, tak, ja det er ved at være et forældet system man forsøger at holde ved lige :-( Fandt faktisk nogen ved en af vennerne, så er kørende igen :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
larsras
Hej
Var der ikke en gang man kunne købe et sæt taster til en RF remote?
Mine er ved at være slidte, og jeg syndes også en gang at have set taster der kan bruges som rum symboler (f.eks. gryde = køkken :-) ).
Syndes ikke rigtig jeg har haft held til at google det, så prøver om der her er nogen der ved hvor man kan købe dem :-)
mvh Lars
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts