jann Skrevet September 29, 2022 Rapporter Share Skrevet September 29, 2022 Hejsa Jeg har købt 2 LK FUGA PIR 24 V IHC Control – men jeg kan ikke få dem til at virke, de er tilsluttet som beskrevet, men tænder Ikke når det bliver mørkt, eller de tænder slet ikke. Jeg har separat skumringsrelæ, Håber i kan hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret September 29, 2022 Rapporter Share Besvaret September 29, 2022 Jeg er lidt i tvivl om hvad det er for en PIR du har købt. Det øverste billed ligner den gamle model som kræver et 24/24 input modul, mens det nederste billed er halvdelen af den nye PIR model, hvor selve PIR delen mangler. Hvis du har PIR delen, så husk at de nye PIR skal monteres i toppen først, og at det skal give et lille klik når du presser den ind forneden til sidst. Hvis et af disse 2 trin ikke er opfyldt, får den ikke ordentlig forbindelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 29, 2022 Rapporter Share Besvaret September 29, 2022 Skæreklemmerne kan også være årsagen, men kan se du har afisoleret de yderste mm så det er ren kobber uden plastik Så burde der jo være forbindelse. Efter tilslutning mener jeg de går i test mode et par minutter og man burde kunne se en rød led ved bevægelse/aktivering. Hvis ikke så tjek der er spænding til den. Hvis den lyser og blinker, så er det den anden ende det er galt, altså ind i Inputmodulet, eller selve IHC programeringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jann
Hejsa
Jeg har købt 2 LK FUGA PIR 24 V IHC Control – men jeg kan ikke få dem til at virke, de er tilsluttet som beskrevet, men tænder
Ikke når det bliver mørkt, eller de tænder slet ikke.
Jeg har separat skumringsrelæ, Håber i kan hjælpe.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts